Etichete

, , , ,

Cum văd eu viitorul…

Azi, 20 aprilie 2020 toate canalele tv şi ziarele vuiesc despre ultima descoperire. Se pare că aparatele de ultimă generaţie sunt foarte periculoase. În primul rând  emit radiaţii foarte puternice ce afectează toate organele interne, mai ales inima, iar în al doilea rând au probleme tehice foarte grave. Anul  trecut doar 256700455 de mii de telefoane au fost raportate ca fiind defecte din fabrică.

Din această cauza vânzarile au scăzut enorm, dar tehnologia nu a încetat să evolueze. Noi raportăm un mesaj  de la cea mai de succes firmă a momentului. Sperăm ca acestă comunicare sa ne liniştească şi să ne explice situatia  în care ne aflăm.

Bună, sunt Samuel Zweltov, manager la actuala, şi cea mai bine cotată firmă de aparatură ultramodernă Kalvos. Aş dori în primul rând să liniştesc populatia referitor la problemele avute în trecut cu astfel de aparate, cu telefoanele, camerele foto şi video.

Doresc să precizez ca firma noastră nu a fost raspunzaoare pentru astfel de îmbolnăviri sau probleme tehnice, noi aducem pe piată, spre cumpăratori doar ce e mai bun. Tehnologia noastră e sigură, fară urmari şi garantăm acest lucru. Ultimele testele grantează acest lucru.

Deşi vânzările în acest domeniu au scăzut dramatic, noi continuăm să speram  şi să audcem pe piată un nou model de telefon.

Telefonul  000k+25 sau mai pe scurt telefonul K prezintă ceva nou, creativ şi practic. Subţire cât foaia de hârtie, dar dur şi rezistent ca titanul, nu emană radiaţii, nu este nociv pentru sănatate. De fapt chiar şi eu mi-am cumpărat unul de curând.

Foita de cristal ce înveleşte practic aparatul este descoperire de ultimă ora, noul sistem Antesh, mult mai practic decât precedentul Vosh, este complet securizat, nu permite furtul de date sau accesul viruşilor. Oricât ar fi de inventivi  hackeri, nu ne pot face faţă.

În prezent ne mândrim cu faptul că am stârpit cât mai multe bube rele, sau mai bine şi mai clar spus, am reuşit să închidem siteuri periculoase şi să le păstrăm doar pe cele sigure şi bine asistate. Menţinem atât siteuri cu acces gratuit dar şi cele pentru care trebuie să platiţi.  Am reusit de asemea să introducem practicul în viziunea omenirii.

Bineinteles nu  am uitat şi de celebrele aplicaţii ce le promiteau deceniul trecut.  Avem şi noi foarte multe, aplicaţii ce permit accesul spre ziare, ştiri mondene, magazine.

Diferenţe bineinteles că sunt. Nu atât de dramatice pe cât v-aţi dori, dar aceaste probleme cu partea tehnică ne-au dat complet peste cap şi a trebuit s-o luăm practic de la zero. În primul rând totul este mult mai organizat, mai curat cum îmi place să spun. Beneficiem de un grad mai ridicat de securizare, ne-am crescut durabilitatea produselor,  aspectul şi interfaţa acestora.

În concluzie evoluţia firmei şi a aparatelor pe care le promoveză aceasta, au adus mai multe puncte tari decat slabe. Ţinem totul sub control, reuşim să vă oferim ce-i mai bun.

Acestea au fost pe scurt, vorbele domnului  Zweltov, iar noi le dam crezare şi speram ca noua tehnologie, să ne uşureze viaţa, în loc sa ne creeze numai probleme, ca mai apoi achizitionarea ei să devină inutilă . Aici Tudose Andreea, din studioul „Evoluţiei” spre  biata „Omenire”.

Sursa foto: 1, 2

