Etichete

, , , , ,

Din jurnalul unui călator în timp

Jurnalul unui soldat pe front:

Saikano

Tunurile se aud ameninţătoare, obuzele trec şuierătoare printre noi. Îmi apăs degetele din ce în ce mai tare peste urechile sângerânde, ascunzându-mi corpul  de durerea nevăzută a fricii.

Pieduţi în deznădejde şi acaparaţi de dorinţa arzătoare a supravieţuirii, rămâne doar să sperăm…

Jurnalul  unui suferind:

Pic-pic-pic, picăturile perfuziei mă înebunesc, iar geamătul lung al pacientului mă aduc într-o stare de nervozitatea.

Reveria se instaleaza, pierzându-mă într-un loc descătuşat de pereţii grei ai salonului.

Jurnalul unui om al strazilor…   

Razboi

Homeless

Jurnalul unui dezinteresat…

E atât de uşor să nu le vezi, sau să nu le citeşti pe toate, dar deopotrivă e atât de greu sa le eviţi, atâta timp cat nu te declari un om pierdut printre oameni.

Sursa foto: 1, 2, 3, 4,

Fericiti

