Etichete

, , ,

Reacţia tuturor când rostesc cuvântul anime… :]

Anime, Kagome

Nu, nu e o sectă, nici un drog(ba cred că da, asta depinde dacă ştii să-l gusti), nu e nici un cozonac. Acest termen defineşte desenele animate japoneze, atât de populare în ultimul timp.

Ce pot reprezenta ele? Revoltă, plictiseală, grafica bună, poveşti încâlcite, dar cu final fericit? Eu optez pentru 
revoltă. Pentru mine chiar reprezintă un mod de a mă revolta,revolta la tot ce mă deranjează. Acum „revoltă”, însemnând n-am chef să fac tema la mate, sau proiectul ăla mă chinuie rău, dar şi atunci când mă simt abătută. Ele sunt un mod clasic de a-mi pune zâmbetul pe buze. 😀

 Aceste simple desene alcătuiesc refugiul meu. Unii se ascund dupa ţigări, băutură, lucruri ce te distrug moral şi fizic. Doar privindu-le mă simt în lumea mea(cu siguranţă şi acest sentiment straniu te oboseşte câteodată). Dacă manifeşti aceste simptome… în acest caz avem soluţia… Ţine nişte…anime. O să te simţi mai bine după. Acum fie că îţi plac sau nu, sigur Profanatorul o să te facă să scuipi mâncarea, să râzi isteric, mai multe urmări le descoperiţi pe parcurs :D(nu trădez mai mult)

http://www.trilulilu.ro/video-haioase/profanatorul-de-anime-partea-a-ii-a

http://www.youtube.com/watch?v=vhAr7pwFACk&feature=related (8.05-8.13, recomandat)

Ceva ce face parte din fiecare obsedat de anime….

Yu Yu Hakusho

Anime

 

 

 

 

 

 

Bleach(mai ales filmele)

Ichigo, Anime

Ulquiorra

 

 

 

 

 

 

Inuyasha

Anime

Full metal panic

Anime

 

 

 

 

 

 

Full metal alchimist

Anime

Anime

Anime

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yu Gi Oh

Anime

Shaman King

Anime

 

 

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=BfbA4vkplpM&feature=related

Sursă foto: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,

