Aştept banii ca să vii…. Nu că mi-aş putea permite una luxoasă.

E o parte din viaţa mea, pentru alţii e o poveste, iar pentru nepăsători doar o simplă absurditate.

Am avut noroc, m-am născut într-o familie, cu o impunătoare casă la ţară, cu o mică maşinuţă rosie în parcare. Ce mai, totul era perfect. Mi se părea ca un vis… Din pacate visul s-a destrămat mult prea reprede, sau mai bine zis nici măcar n-a început.

Micuţa maşina roşie, o Dacia Break, numită Roşioara, ne-a fost cumpărată de bunici. Prin 96, era lucru important să ai maşină :). Anul 1996, îmi va rămâne veşnic în minte ca anul în care am intrat în rândul lumii. Acum tot familionul încăpea lejer, dar a ramas veşnica problemă, că eu fiind minoră, doream totuşi cu atâta ardoare locul din faţă. Încet, încet tot acel vis frumos s-a destrămat, m-am trezit buimacă pe locul din dreapta, neştiind încotro s-o apuc. Am asistat la o încercare grea, o încercare care mi-a schimbat  complet viaţa de zi cu zi. Parintii mei s-au despărţit. Bunicii au îmbătrânit, casa de la ţară, intră uşor uşor în vechime, crăpata prin colţuri. Maşina tuşeşte bolnăvicios, roşie odată, acum de un roşu stins. Benzina cu blumb nu-i face bine.

Sufăr. Nu trădez nici o emoţie, iar maşina parca imi simte orice mişcare. Se îneacă a plâns, refuză să mai părăsească parcarea, deprimată şi bipolară.  Mi-e ciudă. E ca şi cum ai trata un bolnav. Ai bani îl plimbi pe la toţi doctorii,  n-ai, te mul-umeşti sa-l trimiţi la farmacie. Mai precis la un magazin piese auto din colţ.

Cresc, şi mă ataşez şi mai mult de maşina mea. Dar o hotarare a fost deja luată. O vom da la remat pentru acel cupon nenorocit. Ultima fărâma din mine  va fi casată, distrusă, apoi aruncată într-un mormânt comun.

N-am luat nici o amintire… Am lăsat totul aşa ca de obicei, husa, brăduţul învechit, preşuleţele de picioare. Parcă nu vroiam să îi dau de veste….

Nu-ţi face griji. Sunt bine. Acum avem una nouă. Una albă, frumoasă, funcţională, dar parcă fără suflet. 😦  Mai am un an şi conduc. Tare mă tem, dar tot îmi spun ca n-are de ce, asta pentru că Lumea auto e aici, în caz c-o buşesc 😀                                                                                                      Lumea Auto iti face plinul lunar! Cumpara orice produs si esti inscris automat in campanie! Campania se deruleaza lunar si castigatorul este extras lunar pe data de 1 a fiecarei luni.”

Masinuta sufletului meu

Sursa foto:1

