Etichete

, , , ,

Vine vara…. Cu siguranta este un mare motiv de bucurie. Calatorii, concedii, excursii… Deseori ma bucur dar bucuria mea nici nu se compara cu cea a hotelierilor din Romania. Cum vine vara iacata se si intra in „normal” cu preturile de sezon.

Daca nu ti-ai facat rezervare din timp, te si vad cu te plimbi prin statiune cu o geanta mare si grea si palesti incontinuu la preturile parca prea, prea… da mai da-o incolo de viata. Scumb domne, scump…?

Oare ne conformam noi? Nu, cu siguranta nu, si bravo noua. Cum da caldurica am si plecat prin tarisoarele straine, mai ales prin Bulgaria. Avand in vedere ca este mult mai ieftin, merita. Dupa parerea mea si conditiile sunt mai bune.

Argument contra turismului Romanesc. La Bulgari pachetele proaste sunt ieftine, asadar All Inclusive la 80 euro. Binisor, zic eu. La noi dupa ce ca avem conditii mizere, pretul este de doua ori mai mare.

Si astfel hotelierii au ramas cu ochii in soare  si anul asta. Va dorim noroc si sanatate :). Eu prefer sa mananc otrava de sobolani in Bulgaria, decat sa vad cum la noi nu stiu cum sa te fure mai bine(si pe fata)

Ne vedem la plaja fratilor! :))

Litoralul romanesc

