Etichete

, , , , ,

Totul devine atat de comun in lumea asta… Aceasi rutina, acesi orar. Simtim o nevoie acuta sa ne planificam totul ,dar oare, dupa acesta complicata planificare ne mai ramane vreo participa din noi libera? Se spune ca avem liber arbitru, dar cand il folosim, daca totul din jur ne dicteaza, si nu invers?

Chiar si la televizor, lasam deoparte stirile, la care, cu insistenta va rog sa nu va uitati, toate filmele sunt la fel. Au un scop comercial. Ma refer la ce se dau la televizor, ca asa pe langa el, sunt o multime de genii, care-si fac treaba doar ghidandu-se dupa inima lor. Imi doresc sa scriu o carte pentru sentimentele mele, pentru sanatatea mea mentala, nu pentru partea financiara. Imi doresc sa regizez un film, sa cant, dar din suflet.

Sunt o fire slaba, totusi nu-s dictata de bani. Poate neadaptarea mea ma face slaba… Totusi in acesta perioada am nevoie de bani mai mult ca oricand. Oare va trebui sa-mi vand sufletul, pana la urma?

